Toimitusehdot


SURFSTORE.FI 
Toimitamme tilaukset pääasiassa kotiinkuljetuksella. 

Tarkemmat tiedot toimitustavoista ja kuljetusajoista kerrotaan kassalla toimitustavan valinnan yhteydessä.

Toimitus

Tuotteemme arvioitu lähetyksen käsittelyaika neljästä viiteen (4-5) työpäivää. Kaikki varastosta löytyvät tuotteet tarkistetaan kokonaisuudessaan ennen toimittamista asiakkaillemme.

SURFSTORE.FI toimii toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.

Verkkokauppamme toimittaa tilaukset manner-Suomeen. Ahvenanmalle toimitusten mahdollisuus tarkistetaan tilauskohtaisesti.


SURFSTORE.FI ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta surfstore.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.


Palautukset

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Mikäli tuote on otettu käyttöön ja siitä aiheutuu tuotteelle arvon alennusta, perimme arvon alennuksen osuuden. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Noutamatta jättämisestä koituvat kustannukset veloitetaan asiakkaalta, johon lisätään 20e käsittelymaksu.

Kaikkien palautuksien mukaan tulee liittää kirjallinen vapaamuotoinen palautuslomake sisältäen tilaajan sähköpostiosoitteen ja tilauksen tilausnumeron. Kuluttajan tulee tehdä palautusilmoitus myös sähköpostitse osoitteeseen kauppa (at) surfstore.fi  -ENNEN tuotteen palauttamista. Asiakaspalvelumme ilmoittaa palautustavan. Palautus lähetetään osoitteeseen Surfstore.fi / Go Fast Finland Import Oy. Isterintie 42A, 90230 Oulu. Toimitus- ja palautuskulut ovat tilaajan kustannuksia.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee välittömästi vahinkoilmoitus kuljetusliikkeen edustajalle. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen palauttamisesta ja vaihtamisesta uuteen tuotteeseen.